duminică, 13 noiembrie 2011

Festivalul sahist Teleormanenean.

 
 Am participat la festivalul sahist Teleormanean, organizat de domnul Marinica Marin, care  a invatat generatii intregi de copii acest joc minunat si care face sa existe sahul la nivel de juniori in Alexandria.
   De data asta insa,multumita implicarii domnului Titirisca Florin care a sponsorizat festivalul, premiile au devenit atragatoare si pentru sportivii din exteriorul judetului,participarea la copii fiind destul de numeroasa.
  Probabil festivalul merita o mai mare publicitate,pentru ca  premiile au fost garantate,costurile de participare mici,arbitrajul si organizarea ok .
  Clubul Alcor a participat cu Caraba Alexandru si Mihai Serban Catalin la juniori 8ani.




  Am obtinut la categorie locul 1 si respectiv 3!
 La seniori,Nuta Dan si subsemnatul, Grigore Gigi.Concursul la castigat Carmaciu Catalin,care a lasat o remiza cu Danut.(Nuta).In ultima runda,mai imi trebuia o remiza sa obtin locul 3.Am picat tocmai cu Danut care a castigat o partida   practic in ultimele lui 50 de secunde si totodata locul 3,eu multumindu-ma cu locul 5.

Din puctul de vedere al  clubului rezultatul e foarte bun si ne-am intors bucurosi si multumiti in final de rezultate.
 Cu siguranta ca vom reveni cu prima ocazie sa repetam isprava.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu